virtual friends

Tuesday 29 September 2015

makanan di aceh & pulau weh ade ganja?

tu dia.......

tajuk memang gempak - saje nak kasi saspen sket :p

al kisahnya minggu lepas aku terbaca statement seperti di bawah dalam group fb yang fofular di abad ini iaitu BBM.
1st statement
2nd statement
terkejut? seram sejuk?

of cos la, rupenya selama ni aku pernah hisap ganja derrr.

aku pon terus whatsapp syah untuk kepastian & ini jawapannya.
1st screenshot
2nd screenshot
okey, lega sket dengau.

kepada yang nak atau akan ke sana, sila take note. aku summarize sekali lagi ape yang syah taip.

ganja dibenarkan dalam masakan & dikira macam rempah ratus. 

jangan risau, depa taruk pon tak banyak. dan-dan tu jugak la aku imagine macam depa letak pak aji je, hehe.

maka, dengan itu, selamat makan ganja di aceh & pulau weh, hiks, ok bai.

No comments:

Post a Comment